Literatuur
Centraal Bureau voor de Statistiek. (z.d.). CBS in uw buurt. Geraadpleegd op 20 januari 2015, van http://www.cbsinuwbuurt.nl/index.aspx#pageLocation=index
De Krijtbolen o.b.s. (z.d.). Onze school. Geraadpleegd op 20 januari 2015, van http://www.obsdekrijtmolen.nl/onze-school/
Graft, M., van, & Kemmers, P. (2007). Onderzoekend en Ontwerpend Leren bij Natuur en Techniek. Basisdocument over de didactiek voor onderzoekend en ontwerpend leren in het primair onderwijs. Den Haag: Stichting Platform Bèta Techniek.
Gardner, H. (1998) A multiplicity of intelligences. Scientific American Presents, 9, 18-23.
Goorhuis-Brouwer, S. (2006). Ontwikkeling: mogen peuters nog peuteren en kleuters nog kleuteren? De Wereld van Het Jonge Kind (HJK), p. 132-135.
Norman, D.A. & Shallice, T. (1986). Attention to Action: willed and automatic control of behavior. In R.J. Davidson, G.E. Schwartz & D. Shapiro (Eds). Consciousness and self regulation Vol 4 (pp 1-18). New York: Plenum.
Vaan de, E. & Marell, J. (2012). Praktische Didactiek voor Natuuronderwijs. Uitgeverij Coutinho, Bussum
Wikipedia. (2014). Molenwijk (Amsterdam). Geraadpleegd op 20 januari 2015, van http://nl.wikipedia.org/wiki/Molenwijk_%28Amsterdam%29
Maak jouw eigen website met JouwWeb